Zagreb, Ružmarinka 17 - Tel.: 01 / 23 04 029 - Fax: 01 / 23 18 442 - e-mail: amk.maksimir@zg.t-com.hr

ČLANSTVO

Autoklub Maksimir
Ružmarinka 17, 10000 Zagreb
Tel. 01/ 23 18 442, 23 04 029,
23 69 951, 099 8139 018
E-mail: ak.maksimir@email.ht.hr

Radno vrijeme

Pon.-pet. 8.00 - 16.00 sati

 

ČLANSKA AUTORADIONICA

Barutanski jarak 83
Narudžbe za radionu 8.00 - 16.00 sati na tel: 23 18 442, 23 04 029, 099 81 39 018
E-mail: ak.maksimir@email.ht.hr

Radno vrijeme radione :

Pon. - pet. 9.00 - 17.00 sati

 

GDJE SMO?

VRIJEME

STANJE NA CESTAMA

VANJSKI IZGLED

Poželjno je da su sve brave i ključevi originalni. Oštećenja oko brave na vratima ili kontakt brave te zapinjanje ključa mogu značiti da je vozilo bilo nasilno otvoreno, odnosno pokrenuto. Na vozila koja su zaštićena od krađe otisnutim brojevima registracije, kradljivci obično neće mijenjati stakla jer je to skup i donekle rizičan pothvat. Naime, postoji rizik da policija uđe u trag kupcima stakala. Sva stakla moraju biti potpuno cijela bez sitnih napuknuća i „paukovih mreža“ jer se to brzo može pretvoriti u veliku pukotinu.
Treba vidjeti potječu li sva svjetla i pokazivači smjera od istog proizvođača (Bosch, Carello, Hella, Saturnus, Valeo, Magneti Marelli, Cibié…), jer ako je npr. na lijevoj strani vozila glavno svjetlo marke „Hella“, a na desnoj proizvod slovenskog „Saturnusa“ to može biti znakovito. Dakako, potrebno je ispitati rade li jednakomjerno duga, oborena i pozicijska svjetla i rade li svjetla za vožnju unatrag, pokazivači smjera, svjetla kočnice i osvjetljenje registarske tablice.
Na površini farova ne smije biti žutih mrlja ili čak hrđavih.
Niskoprofilne gume pozivaju na oprez jer su skupi alu-naplatci obučeni u isto tako skupe pneumatike osjetljiviji na oštećenja pa mogu biti savinuti i skrivati napukline. Na rubovima guma ne smije biti mjehurića ni zareza. Gume moraju biti ravnomjerno istrošene. Nejednako istrošene gume upućuju da nešto nije u redu s geometrijom ovjesa (špurom) ili mehanizmom za upravljanje. Također može ukazivati i na divlju vožnju. Na istoj osovini treba biti montiran isti tip gume. Nove gume na starom automobilu = oprez. Realno, malo će tko ići stavljati nove gume na auto koji namjerava prodati, osim ako nešto ne želi zataškati.
Kuka za vuču je velika mana, jer znači da su motor i prijenos, ali i ovjes automobila bili podvrgnuti pojačanom opterećenju. Vuča prikolice osjetno povećava opterećenje motora i prijenosa, te su automobili s kukom, u pravilu, u lošijem stanju od automobila bez kuke.
Gledate li automobil na kojem ima kromiranih dijelova treba pripaziti jesu li na njima crne točkice. Ako su ukrasni dijelovi zahrđali, možete ih lako očistiti odgovarajućim sredstvima za čišćenje, ali na mjestima gdje hrđa već nagriza krom, čišćenje ne pomaže.