Zagreb, Ružmarinka 17 - Tel.: 01 / 23 04 029 - Fax: 01 / 23 18 442 - e-mail: amk.maksimir@zg.t-com.hr

ČLANSTVO

Autoklub Maksimir
Ružmarinka 17, 10000 Zagreb
Tel. 01/ 23 18 442, 23 04 029,
23 69 951, 099 8139 018
E-mail: ak.maksimir@email.ht.hr

Radno vrijeme

Pon.-pet. 7.30 - 16 sati
Subotom 9.00 - 12 sati

 

ČLANSKA AUTORADIONICA

Barutanski jarak 83
tel. 23 18 442, 098 223 411,
098 382 886, 098 308 082
E-mail: ak.maksimir@email.ht.hr

Radno vrijeme

Pon. - pet. 8.30 - 17 sati
Subotom   8.30 - 16 sati

 

GDJE SMO?

VRIJEME

STANJE NA CESTAMA

 

Vožnja


ZABRANJENA VOŽNJA NOGOSTUPOM

U svakoj novoj generaciji vozača ima i onih koji misle da se automobilom smije voziti svugdje: nogostupom, prečicom preko parka, preko tuđih gradilišta i zemljišta – samo da se što prije stigne. Opširnije…

25/02/2015

VRLUDANJE AUTOMOBILA ZBOG AMORTIZERA

Kad i nisu pod punim opterećenjem, automobili s neispravnim amortizerima plešu na cesti, osjećaju se udarci i čuje se cviljenje ili škripanje. Automobili poskakuju na neravnoj cesti i nisu više sigurni u zavojima jer se zanose. Opširnije…

25/02/2015

VOZE LI SE S VAMA I MILIJUNI BAKTERIJA?

Automobili, posebno oni u kojima se voze mala djeca, kućni ljubimci, automobili koji služe za razne nabavke hrane i pića  –  puni su kojekakvih živih organizama. Opširnije…

25/02/2015

VJETROBAN KAO RIZIČNA SLIJETNA STAZA

Poštovani automobilisti! Ne pokušavajte brojiti u vožnji milijune insekata, koji bezuspješno pokušavanju aterirati upravo na vaše vjetrobransko staklo. Opširnije…

25/02/2015

USPORIVAČI BRZINE OPASNI ZA AUTO I VOZAČA

Usporivači brzine, umjetni  „hupseri“, poprečne izbočine ili  „ležeći policajci“ nisu bezazleni kako izgledaju. Na cestama s dvije prometne trake postavljaju se na obje trake, u redu, a dijeli ih puna uzdužna linija na dvosmjernoj prometnici. Opširnije…

25/02/2015

TRAMVAJI ŠTETE AUTOMOBILIMA

U velikim gradovima tramvaji koji prolaze krajnjim desnim stranama cesta, pored parkiranih automobila u drvoredima, mogu vozilima nanijeti velike štete. Prilikom kočenja tramvaji koriste za tračnice pijesak,   kako bi se skratio put kočenja. Opširnije…

25/02/2015