Gume, naplatci, kotači |
ZABORAVLJEN REZERVNI KOTAČ
Iako je na dnu prekrivenog prtljažnog prostora, zaklonjen od očiju raznim „važnijim“ priborom, rezervni kotač je jedina nada u slučaju prsnuća gume na otvorenoj cesti. Opširnije…
ULJE ŠTETI GUMI
Svako ulje: svježe motorno, otpadno, jestivo ili neko drugo šteti automobilskoj gumi, jer je rastvara. Uljni nanosi na gumi, osim toga, utjecati će na duljinu puta za kočenje.Kad se ipak dogodi takav incident, posebno u zauljenim garažama i priručnim amaterskim radionicama, ulja se treba riješiti što prije. Opširnije…
RABLJENE AUTOGUME MOGU SE KORISNO UPOTRIJEBITI
Najveća je šteta rabljene autogume baciti kao neupotrebljivi otpad, jer one to zacijelo nisu. Opširnije…
OPTIKA VOĐENA LASEROM
Niz radnji koje se obavljaju na posebnom postolju, u cilju dovođenja kotača u propisani položaj u vožnji, poznatije su pod nazivom optika ili špur. Iako za vozače nije važan podatak koliko prednji kotači moraju biti zaokrenuti prema van, a koliko zadnji, ali je to važno za stručnjake na optičkom stolu jer znatno utječe na trošenje guma. Opširnije…
KUPUJTE TESTIRANE LJETNE GUME
U moru proizvođača iz različitih udaljenih zemalja, koji rade gume za automobile po vrlo povoljnim cijenama, ima i onih čiji se proizvodi ne bi smjeli, kao dio sigurnosnog sustava, naći na cestama. Opširnije…
KOD GUMA PUŠITE NA HLADNO
Vrijednost četiri gume za kotače automobila srednje klase je otprilike kao jedna hrvatska plaća. Kako da to bogatstvo u gumi što dulje traje? Ključ je u napunjenosti guma. Opširnije…