Zagreb, Ružmarinka 17 - Tel.: 01 / 23 04 029 - Fax: 01 / 23 18 442 - e-mail: amk.maksimir@zg.t-com.hr

ČLANSTVO

Autoklub Maksimir
Ružmarinka 17, 10000 Zagreb
Tel. 01/ 23 18 442, 23 04 029,
23 69 951, 099 8139 018
E-mail: ak.maksimir@email.ht.hr

Radno vrijeme

Pon.-pet. 8.00 - 16.00 sati

 

ČLANSKA AUTORADIONICA

Barutanski jarak 83
Narudžbe za radionu 8.00 - 16.00 sati na tel: 23 18 442, 23 04 029, 099 81 39 018
E-mail: ak.maksimir@email.ht.hr

Radno vrijeme radione :

Pon. - pet. 9.00 - 17.00 sati

 

GDJE SMO?

VRIJEME

STANJE NA CESTAMA

PROBNA VOŽNJA

Prije kupnje obavezno napravite probnu vožnju. Za vrijeme pokusne vožnje, ne gledajte isključivo na tehničku ispravnost vozila već obratite pozornost i na to osjećate li se ugodno za upravljačem. Pokretanje motora trebalo bi ići lagano, bez puno „verglanja“. Prilikom vožnje ne smiju se čuti nikakvi neuobičajeni zvukovi – lupanje i zujanje, a brzine se moraju glatko mijenjati. Zamjene elemenata ovjesa i prijenosa dosta koštaju. Spojka mora zahvaćati mekano, bez trešnje. Papučica ne smije imati previše slobodnog hoda. Ako „hvata“ tek pri vrhu, znači da je istrošena. Vozeći umjerenom brzinom, više puta naglo skinite nogu s papučice gas. Ako pri tome mjenjač iskoči iz stupnja prijenosa (a posebice pazite u trećem stupnju), bit će posla za mehaničara.
Upravljač ne smije imati previše slobodnog hoda (do 3 cm). Kočnice se mogu pregledati prvo vizualno. Na unutarnjoj strani kotača ne smije biti ulja jer ondje može biti jedino ulje iz kočionog sistema, što znači da on propušta. Automobil mora kočiti besprijekorno, a na papučici i volanu se prilikom kočenja ne smiju osjetiti nikakve vibracije. Kočnice isprobajte na ravnom dijelu prazne ceste s izravnanim upravljačem. Pri brzini iznad 40 do 50 km/h relativno snažno zakočite, opet ne previše ako vozilo ima ABS sustav, iziđite i pregledajte jesu li svi tragovi guma otprilike jednakog intenziteta i duljine. Od svega je najvažnije da se automobil pri kočenju ne zanese.
Ručna kočnica se lako provjerava povlačenjem pri manjoj brzini. Auto mora kočiti bez čudnih zvukova i zadržavati smjer kretanja, a signalna lampica na ploči s instrumentima treba pokazivati da je kočnica podignuta. Ručna se može provjeriti i zatezanjem na nizbrdici.
Ostanu li nakon probne vožnje dobri utisci o automobilu i zaključi li se na posljetku kupoprodajni ugovor, svakako je potrebno napraviti temeljit servis vozila (izmjena ulja i filtera i dr.), usprkos uvjeravanjima prijašnjeg vlasnika da je to već napravljeno.