Zagreb, Ružmarinka 17 - Tel.: 01 / 23 04 029 - Fax: 01 / 23 18 442 - e-mail: amk.maksimir@zg.t-com.hr

ČLANSTVO

Autoklub Maksimir
Ružmarinka 17, 10000 Zagreb
Tel. 01/ 23 18 442, 23 04 029,
23 69 951, 099 8139 018
E-mail: ak.maksimir@email.ht.hr

Radno vrijeme

Pon.-pet. 8.00 - 16.00 sati

 

ČLANSKA AUTORADIONICA

Barutanski jarak 83
Narudžbe za radionu 8.00 - 16.00 sati na tel: 23 18 442, 23 04 029, 099 81 39 018
E-mail: ak.maksimir@email.ht.hr

Radno vrijeme radione :

Pon. - pet. 9.00 - 17.00 sati

 

GDJE SMO?

VRIJEME

STANJE NA CESTAMA

MUŠIČAVE PUMPE VISOKOG PRITISKA

Automobili s diesel TDI motorom (VW, Audi, Seat, Škoda ili Volvo 850 tdi, V70 tdi)  proizvedeni nakon 1995. godine, imaju motor s direktnim ubrizgavanjem. Motori su opremljeni pumpama visokog pritiska s elektroničkim upravljanjem sve do pojave novijih sustava Common Rail i PD. Budući da su to vozila s već dosta prijeđenih kilometara vjerovatnost pojavljivanja specifičnih kvarova za taj motor je vrlo velika. Promijeni li motor zvuk tijekom duže vožnje  i izgubi li snagu, riječ je najvjerojatnije o osjetniku pomaka iglice brizgaljke  smještenom na brizgaljci trećeg cilindra. Zastanemo li i ugasimo motor, malo hladniji će opet normalno funkcionirati. Točna dijagnoza i izmjena brizgaljke s osjetnikom ipak je mali trošak u odnosu na  nepotrebno mijenjanje pumpe visokog pritiska. Ugasi li se motor tijekom vožnje kod ovih automobila ili počne trzati, a nakon samogašenja ili gašenja  nije ga moguće upaliti (a nakon toga kao da ništa nije bilo), radi se o releju br. 109 koji se tijekom rada pregrijava te gubi spoj na radnom kontaktu. (I. F.)