GRAD SA STOTINU MALIH UNIVERZALACA
☼ Prometni Zagreb ☼ Iako je 1965. godine Zagreb imao samo 38.500, a 1970. godine 91.347 automobila, o njihovoj tehničkoj ispravnosti i popravcima brinulo je stotine autoservisnih radionica. Bili su to, većinom, mali prostori nastali od kućnih garaža, pokriveni salonitnim pločama i bez suvremene tehničke opreme. U njima je ponajčešće radio po jedan ili dva automehaničara ili autoelektričara, vještih u popravcima svih maraka automobila. Jedna od takvih “uličnih” radionica bila je i na početku Borongajske ceste, ispred koje je na red znalo čekati i desetak raznovrsnih vozila. Nešto veće radionice počele su se otvarati 1965. godine kada je proradio i autoservis Pavlinić-Sopić na Savskoj cesti, ali i Vulkanizacija Bat. Dvije godine kasnije otvorena je vulkanizerska radionica Šurina, a 1972. poznata specijalizirana radionica za ispušne sustave Durlen-Guša. Sve te radionice bile su nešto kasnije i suradnice Autokluba Maksimir.