VOZITE DALJE OD BUKOVAČKE, DA NE PROPADNETE U ZEMLJU
Krater koji se pojavio dva puta, možda je još uvijek opasnost za vozače
Ako morate automobilom prolaziti Bukovačkom cestom, zadržavajte se na njoj što kraće. U prošloj se godini u samo dva mjeseca na dionici Bukovačke, od Petrove do Maksimirske, kolnik urušio dva puta.
Da se s Bukovačkom nešto događa zapaženo je još 1990. godine. Za kratko vrijeme od 1988. godine na raskrižju Maksimirska-Bukovačka-Svetice dogodile su se 23 prometne nezgode s osam ozlijeđenih. Na tom raskrižju došlo je i do velikog incidenta kad je tramvaj naletio na zaustavljeni automobil i pritom je poginulo dijete. Vozač tramvaja s dugogodišnjim iskustvom uporno je tvrdio da je uzalud kočio, ali se tramvaj nije zaustavljao. Osjetio je kao da su ga naprijed pogonile neke nevidljive sile.
Tajnu Bukovačke ceste pokušao je rasvijetliti Autoklub Maksimir angažiranjem trojice radiestezista. Jedan od njih – poznati Osman Hasanpašić – rašljama je obišao veliki dio Bukovačke i spomenuto raskrižje. Druga dvojica su na osnovu fotografija napravila skicu kretanja tri vodena toka kritičnog dijela raskrižja. Mišljenja su bila jednoglasna na tim dijelovima cesta radi se o jakim podzemnim vodama koje proizvode vibracije i zračenja. Vodeni tokovi (više njih) su na dubini od devet metara. U takvim okolnostima upravljač automobila ponaša se kao radiestezijske rašlje, koje utječu na upravljačke sposobnosti vozača. Na tom dijelu ceste bilo je i pucanja vodovodnih cijevi, pa je križanje podvrgnuto rekonstrukciji.
Nakon potresa u Zagrebu nisu prijavljene nove analize nastalih događanja, a posebno da li su se promijenili vodeni tokovi ili su se otvorili novi. Međutim, u 2020. godini u samo dva mjeseca na Bukovačkoj cesti nastali su krateri na voznoj traci, čija je sanacija trajala više dana. Srećom, niti jedan automobil nije stradao u nastalim kraterima, ali je sigurnije kretati se što manje tom cestom.
U saniranju nastalih kratera na Bukovačkoj cesti angažirana je teška građevinska mehanizacija, a cesta je bila zatvorena po nekoliko dana
Karta s ucrtanim pravcima kretanja podzemnih voda 1990. god. Međutim, moguće da postoje i naknadna događanja u podzemlju koja je prouzročio potres