AUTOMOBILI I LJUDI U PROHUJALOM VREMENU (7)
Kada je Zagreb počeo uvoditi u centru grada pješačke zone, bile su one, sa zakašnjenjem od barem dvadesetak godina, kopija onoga što su već imali europski gradovi. Hamburg, grad na sjeveru Njemačke, kojega neki smatraju “hladnim” taj je prostor znao prilagoditi pješacima, kojima su to postala mjesta za odmor i uživanje.
Krasila su ih arhitektonska rješenja, dizajnirane sjedalice ili klupe, cvijeće, zelenilo, kao i skulpture koje su mogla koristiti djeca za svoje igre. Na mjestima za mlade, betonske podloge zamijenjene su mekanijima izrađenima iz reciklirane gume, napravljena su mini igrališta, pa su tako pješačke zone postale popularna okupljališta starijih i mladih. Smisao njihova postojanja nije bio u otvaranju kafića, kakvi se kao sadržaj viđaju u Gajevoj, na Cvjetnom trgu ili sadržajno siromašnoj pješačkoj zoni u Cesarčevoj ulici.