Tržište |
KOMBIJI
Kupujete li upotrebljavani kombi najprije ustanovite je li ga vlasnik koristio kao dostavno vozilo ili kao obiteljski automobil. Druga opcija je svakako prihvatljivija. Udubljenja i brazde na zidovima i dnu prtljažnika i na stražnjoj strani naslona stražnjeg sjedala koje se može spuštati, dokazuje da su se prevozili teški predmeti. Opširnije…
KABRIOLETI
Do ne tako davno kabrioleti su se proizvodili samo sa platnenim krovovima, koji je bio njihova posebnost, ali i „Ahilova peta“. Iako se u posljednje vrijeme sve više proizvode kabrioleti s tvrdim sklopivim krovom, još uvijek ima modela s platnenim krovom koji je podložan oštećivanju i predstavlja mamac za vandale. Opširnije…
PROBNA VOŽNJA
Prije kupnje obavezno napravite probnu vožnju. Za vrijeme pokusne vožnje, ne gledajte isključivo na tehničku ispravnost vozila već obratite pozornost i na to osjećate li se ugodno za upravljačem. Opširnije…
UNUTRAŠNJOST
Unutrašnjost je dosta dobar odraz sveopćeg stanja vozila. Istrošenost komandnih papučica, ručice mjenjača, sjedala, „tapecirunga“, tragovi u prtljažniku i izlizan volan znače da je automobil prošao velik broj kilometara ili je bio u rukama nekoga tko ga nije štedio. Opširnije…
MOTOR
Kada je riječ o motoru, njegova se „dijagnoza“ najbolje postavlja u automehaničarskim radionama mjerenjem kompresije, što je posebno važno kod provjere dizelaša. Trošak od nekih stotinjak kuna može se učiniti velikim, ali vas može sačuvati od problema i daleko skuplje „generalke“. Opširnije…
LIMARIJA
Po nekoj logici, nakon stjecanja vanjskih dojmova trebalo bi prvo temeljito provjeriti limariju automobila. Ako limarija nije u dobrom stanju, to već nije preporuka za kupnju. Vozilo svakako treba pregledati danju, jer noć može prikriti neke detalje i loš limarski posao, što novog vlasnika kasnije može itekako smetati. Opširnije…