Sitni popravci |
ZRAČNI JASTUCI – SKUPA POTROŠNA ROBA
Jedanput upotrijebljeni zračni jastuci se ne popravljaju, već mijenjaju u ovlaštenim autoservisima za određene marke automobila.Cijena i način zamjene ovise o jačini sudara koji je prouzročio štetu. Najčešće se mijenja i spiralna opruga, a ako pregori – i kompjutor jastuka. Opširnije…
UMJESTO DIHTUNGA – BRTVENA MASA
Nije sigurno da ćete baš u svakom mjestu i u svako vrijeme naći jedan od 15 dihtunga (brtvila) koji su vam iznenada pregorjeli na automobilu ili nekom drugom vozilu. Ugrađena brtvila propadaju zbog umora materijala, visoke temperature, neobrađenosti materijala, nestručnog postavljanja, ali i zbog pregrijavanja motora i nepravilnog dotezanja pričvrsnih vijaka. Opširnije…
STARA ZRAČNICA KRPA NAPUKNUTU CIJEV
U vrijeme visokih vanjskih temperatura, a posebno kod pregrijavanja motora, svoju ranjivost manifestira pucanjem gumena cijev za rashladnu tekućinu, koja vodi od hladnjaka do motora. Opširnije…
SKINULI ČEP – OŠTETILI HLADNJAK
Promijeniti rashladnu tekućinu ili isprati hladnjak od hrđe i prljavštine spada među najjednostavnije poslove oko održavanja automobila. Međutim, čak su i ovi poslovi, iako jednostavni, zagorčali život mnogim vozačima. Da bi se iz rashladnog sistema ispustila tekućina treba odvrnuti čep na najdonjem dijelu. Opširnije…
RETROVIZOR SE ZAMAGLJUJE ZBOG VREMENA
Zamagljivanje retrovizora predstavlja problem sigurnosti upravljanja vozilom. Na tu pojavu utječu vremenske prilike tijekom vožnje. Opširnije…
PROMJENA ANTIFRIZA – PO UPUTAMA
Antifriz se mijenja nakon dvije godine uporabe, prije početka smrzavice. Zbog velikog broja proizvođača dijelova automobila, rabite samo onaj antifriz kojega preporučuje prodavač vozila. Opširnije…