KAKO REZERVNI KOTAČ OD “ZADNJE RUPE NA SVIRALI” POSTAJE PRVI I NAJVAŽNIJI
Rezervni kotač automobila u svemu je zapostavljen : najtanji je, najlakši, drugačije je boje, ne podnosi velika opterećenja, s njime se može voziti samo dva puta sporije, mjesto mu je negdje u kutu “bunkera” ili čak ispod poda automobila. On je ustvari kao “zadnja rupa na svirali”. Niti ga se puni, niti prazni, niti pere, niti kontrolira.
Ipak, kad je vozač u nevolji, kad mu je u sudaru preostao samo kostur karoserije, a zračni aktivirani jastuci postaju svjedoci siline udarca – rezervni kotač je odjednom jako vrijedan i značajan. On će, bez dvojbe, bar privremeno, zamijeniti kotač koji je uništen u sudaru i omogućiti da se karambolirani automobil pokrene. Bez rezervnog kotača koji postaje važan teško je karambolirano vozilo utovariti u vučno vozilo ili ga pokrenuti s ceste, na sigurno.
Ponekad provjerite svoj rezervni kotač. On s vremenom ispušta zrak i traži dopuhivanje. I ne pokušavajte njime voziti brže nego je to dopušteno
Rezervni kotač u potrebi postaje prvi i najvažniji, bez njega se ne može nakon prometne nezgode
Share the post "KAKO REZERVNI KOTAČ OD “ZADNJE RUPE NA SVIRALI” POSTAJE PRVI I NAJVAŽNIJI"