(Ne)obični kvarovi |
RENAULT LAGUNA
Godina proizvodnje: 2002.
Prešao kilometara: 75.000
Na Renault Laguni 1,9 DCI zakazao motor i više ne pali. Opširnije…
NEŠTO ŠKRIPI – ODE CRPKA ZA VODU
Kvarovi na crpki za vodu otkrivaju se upravo u ovo godišnje doba – kod zamjene stare tekućine za hlađenje novom ili kad se voda u crpki, zbog niske temperature zamrzne. Opširnije…
MUŠIČAVE PUMPE VISOKOG PRITISKA
Automobili s diesel TDI motorom (VW, Audi, Seat, Škoda ili Volvo 850 tdi, V70 tdi) proizvedeni nakon 1995. godine, imaju motor s direktnim ubrizgavanjem. Opširnije…
MONDEO OD 2001 (BENZINCI)
Motor počne povremeno naglo trzati, gasi se i ne može ponovno neko vrijeme upaliti. Uzrok je često u gubitku spoja na utikaču na benzinskoj pumpi. Opširnije…
MODELI S 16 V TEHNIKOM
(naročito Mondeo I i II s 4 cilindra)
Niske temperature općenito vrlo nepovoljno djeluju na vozilo u cjelini. Motori s 16 ventilskom tehnikom (ne samo Ford modeli) posebno su osjetljivi na viskozitet ulja u motoru budući da imaju hidrauličke podizače ventila. Opširnije…
I POSLIJE GAŠENJA RAČUNALO RADI
Ukoliko imate vozilo mlađe od 2001 g. i u njemu novu generaciju elektroničkog upravljanja većinom elemenata vozila (klima uređaj, muzika, ABS, ESP i sl.) znak je da je u vozilu ugrađeno i centralno računalo (Board computer) odnosno centralni modul. Opširnije…