Karoserija |
PRETEŠKA ISPUŠNA CIJEV NIJE ZNAK KVALITETE
Kad vam netko, kao dokaz kvalitete, ponudi na prodaju vrlo tešku ispušnu cijev, da je iz prodavaonice ne možete izvesti niti traktorom, to ipak nije znak da je cijev kvalitetna. Opširnije…
POPRAVCI VJETROBRANSKOG STAKLA
Vjetrobransko staklo, koje je oštećeno udarcem kamena ili nekog drugog manjeg predmeta, može se popraviti na automobilu ili skidanjem stakla, ukoliko rupa u promjeru nije veća od 5 mm, a naprsnuća oko centra rupe nisu dulja od 5 cm. Opširnije…
POPRAVCI KAROSERIJE STAKLOPLASTIKOM
Manja oštećenja karoserije vozači mogu i sami popraviti. Kad su vanjske temperature zraka oko 20 stupnjeva Celzijevih, popravci stakloplastikom su najpogodnije vrijeme. Opširnije…
POLIRANJE LAKA AUTOMOBILA – NAJOPREZNIJE
Osnovno je pravilo kod laka novih automobila: ne puno prtljati po njemu. Lak nije samo ukras vozila, već je i zaštita karoserije, koja je, istina, zaštićena u proizvodnji, ali je osjetljiva na kasnije uvjete. Opširnije…
NE TRGAJTE GRIJAČE STAKLA
Pokazalo se da su grijači stakala korisni i kad nije zima, jer oni isušuju vlagu sa zadnjeg stakla, koje mora biti vidljivo zbog praćenja prometa, ali i vožnje unazad. Opširnije…
NASTAVCI ZA AUSPUH – SAMO UKRAS
Kromirani, obojeni ili na drugi način „oplemenjeni“ nastavci za ispušnu cijev su samo ukras i ništa više. Opširnije…