Zagreb, Ružmarinka 17 - Tel.: 01 / 23 04 029 - Fax: 01 / 23 18 442 - e-mail: amk.maksimir@zg.t-com.hr

ČLANSTVO

Autoklub Maksimir
Ružmarinka 17, 10000 Zagreb
Tel. 01/ 23 18 442, 23 04 029,
23 69 951, 099 8139 018
E-mail: ak.maksimir@email.ht.hr

Radno vrijeme

Pon.-pet. 8.00 - 16.00 sati

 

ČLANSKA AUTORADIONICA

Barutanski jarak 83
Narudžbe za radionu 8.00 - 16.00 sati na tel: 23 18 442, 23 04 029, 099 81 39 018
E-mail: ak.maksimir@email.ht.hr

Radno vrijeme radione :

Pon. - pet. 9.00 - 17.00 sati

 

GDJE SMO?

VRIJEME

STANJE NA CESTAMA

PRŽENJE U AUTOMOBILU MOGUĆE I IDUĆIH GODINA

Ekstremno visoke temperature, kakve se ne pamte, mogu se ponoviti i idućih godina. Možemo li se bolje pripremiti za njih?
Termometri koji će zvučnim i svjetlosnim signalima, pa čak i automatskim uključivanjem svih smjerokaza upozoravati na prekomjerni porast vručine u automobilu mogli bi eliminirati moguće ljudse žrtve i ugrožavanje svega živog u unutrašnjosti automobila.
Valja potražiti nove materijale za odjeću koja se koristi ljeti.
Na nutricionistima je da kombiniraju i preporuče namirnice koje olakšavaju organizmu da lakše podnese visoke temperature.
Organi državne uprave trebali bi točno definirati koji su materijali opasni za transport u automobilu ljeti, u kojim količinama i na koji način.
Ispitati koji materijali iz kojih je izrađena unutrašnjost automobila mogu na visokim temperaturama postati opasni za putnike.
Poduzeća za ceste trebala bi analizirati koliko su sadašnji asfalti na cestama prilagođeni novim ekstremnim temperaturama i koliko utječu na sigurnost vožnje, kočenje, trajnost pojedinih dijelova vozila i dr.
Mjerenja temperature u parkiranim i zatvorenim automobilima koja je ovog ljeta proveo Autoklub „Maksimir“ ukazuju na potrebu drugačijeg organiziranja svih koji brinu o prevenciji i sigurnosti u cestovnom prometu.
Na slici:
Prijevoz lakopokvarljivih prehrambenih namirnica u malim hladnjacima na struju još nije postao stalnom praksom u Hrvatskoj unatoč opasnostima od trovanja hrane na visokim temperaturama.Nema niti tablica o ponašanju takvih proizvoda u određenim uvjetima transporta.