Zagreb, Ružmarinka 17 - Tel.: 01 / 23 04 029 - Fax: 01 / 23 18 442 - e-mail: amk.maksimir@zg.t-com.hr

ČLANSTVO

Autoklub Maksimir
Ružmarinka 17, 10000 Zagreb
Tel. 01/ 23 18 442, 23 04 029,
23 69 951, 099 8139 018
E-mail: ak.maksimir@email.ht.hr

Radno vrijeme

Pon.-pet. 8.00 - 16.00 sati

 

ČLANSKA AUTORADIONICA

Barutanski jarak 83
Narudžbe za radionu 8.00 - 16.00 sati na tel: 23 18 442, 23 04 029, 099 81 39 018
E-mail: ak.maksimir@email.ht.hr

Radno vrijeme radione :

Pon. - pet. 9.00 - 17.00 sati

 

GDJE SMO?

VRIJEME

STANJE NA CESTAMA

Europa


eu

EUROPA – 500 kn

Članarina za članstvo EUROPA iznosi 500 kn.

Područje pružanja usluga je teritorijalno područje Republike Hrvatske i sljedećih država: Albanije, Austrije, Belgije, Bjelorusije, Bosne i Hercegovine, Bugarske, Cipra, Crne Gore, Češke, Danske, Estonije, Finske, Francuske (uključujući Monako i Korziku), Grčke, Irske, Islanda, Italije (uključujući San Marino, Vatikan i Sardiniju), Letonije, Litve, Luksemburga, Mađarske, Makedonije, Malte, Nizozemske, Norveške, Njemačke, Poljske, Portugala, Rumunjske, Rusije, Slovačke, Slovenije, Srbije, Španjolske (uključujući Gibraltar i Andoru), Švedske, Švicarske, Turske (europski i azijski dio), Ukrajine i Velike Britanije.

Članske pogodnosti i pomoć mogu se koristiti samo za uredno registrirana vozila. Član snosi troškove koji nadmašuju navedene maksimalne iznose.

  • Besplatne usluge pomoći na cesti ukupnog iznosa do 2.500 kn (s PDV-om). Člansku pogodnost Pomoć na cesti član može ostvariti višekratno tijekom članske godine, uz uvjet da je u trenutku nastanka potrebe za uslugom član upravljao vozilom ili se nalazio u vozilu, te je pozivom na jedinstveni broj 1987 zatražio pomoć na cesti i sačekao pružanje usluge.
  • Jedna besplatna usluga prijevoza vozila u slučaju krađe ili prometne nezgode od mjesta nezgode do prebivališta člana ili do ovlaštene specijalizirane radionice, ukupno do najviše 3.500 kn (s PDV-om). Člansku pogodnost prijevoza vozila u slučaju prometne nezgode član može ostvariti jednom tijekom članske godine uz uvjet da je u trenutku nastanka potrebe za uslugom član upravljao vozilom ili se nalazio u vozilu, te je pozivom na jedinstveni broj 1987 zatražio prijevoz vozila i sačekao pružanje usluge.
  • Jedan besplatan prijevoz prikolice, u slučaju prometne nezgode ili kvara. Jedna usluga vraćanja vozila u Hrvatsku iz inozemstva, do ukupno najviše 4.000 kn (s PDV-om). Ova pogodnost se može ostvariti jednom tijekom članske godine, ako je prethodno zatražena usluga pomoći na cesti. Ako je vozilo u kvaru/oštećeno bilo prevezeno u ovlašteni servis pripadajuće marke vozila u inozemstvu, ali ne može biti popravljeno u roku od 7 radnih dana, HAK će organizirati dopremu vozila iz inozemstva u RH, u odgovarajući servis u Hrvatskoj ili na adresu prebivališta člana.
  • Neograničen broj usluga prijevoza vozila uz 20% popusta, a prema cjeniku za usluge tehničke pomoći za članove. Jedan kontrolni pregled vozila. Ova pogodnost može se ostvariti jednom tijekom članske godine na području Republike Hrvatske. Pogodnost obuhvaća provjeru ispravnosti rada motora (testiranje rada motora ili EKO test) ili kontrolu i podešavanje svjetala, a član odabire jednu od navedenih usluga.
  • Besplatno čuvanje oštećenoga vozila, do najviše 7 dana. Jednokratnu novčanu pomoć u slučaju smrti ili trajnog invaliditeta kao posljedice prometne nezgode, do maksimalnog iznosa od 20.000 kn (s PDV-om).
  • Neograničeni broj pravnih savjeta o cestovnom prometu i vozilu. Pogodnost pravnog savjetovanja član ostvaruje kontaktiranjem Službe za članove HAK-a, telefonom, mailom, pismom ili drugim načinom komunikacije pri kojem je moguće nedvojbeno potvrditi identitet člana.
  • Besplatno primanje HAK revije (u tiskanom ili elektroničkom obliku – prema odabiru člana).
  • Korištenje popusta u programu HAK preporučuje i Show your Card! Sudjelovanje u HAK-ovu programu vjernosti.