MJERAČU, RECI MI PRAVU ISTINU
Na slici: Ruta mjerenja potrošnje počela je najčešće u Zagrebu a završavala u Jastrebarskom ili Ježevu. Nije poznato da je još netko u bivšoj državi imao takav aparat, koji se čuva u AK Maksimir kao dokaz ne baš lakog vremena za vozače.
☼ Prometni Zagreb ☼ Osamdesetih godina prošlog stoljeća na benzinskim postajama nema dovoljno svih vrsta goriva za automobile. Vozači štede kroz pažljiviju vožnju, smanjeni broj prevezenih kilometara i bolje održavanje motora automobila, a država administrativnim mjerama. Automobili još nemaju ugrađene mjerače potrošnje, iako potencijalne štediše zanima koliko troše njihovi automobili, pravi benzinski razmetljivci. Lade i neke druge marke automobila troše i 15 litara na 100 kilometara. Autoklub Maksimir (tada AMD Maksimir) naručuje u Njemačkoj prvi elektronski mjerač stvarne potrošnje. Aparat mjeri sve: potrošnju u mirovanju, u svakoj od brzina, na usponima, na nizbrdici, po vjetru i svim drugim uvjetima. Vozači točnim mjerenjem konačno znaju koliko njihov automobil stvarno troši, često različito od onoga što piše u prospektu.
Na slici: Ruta mjerenja potrošnje počela je najčešće u Zagrebu a završavala u Jastrebarskom ili Ježevu. Nije poznato da je još netko u bivšoj državi imao takav aparat, koji se čuva u AK Maksimir kao dokaz ne baš lakog vremena za vozače.