AUTOMOBILI I LJUDI U PROHUJALOM VREMENU (8)
Koliko Zagreb zaostaje za drugim gradovima?
Ako je suditi po regulaciji prometa, onda puno, ali nedostaci bi se mogli riješiti brzo. Npr. duge kolone automobila s autoceste iz smjera Varaždina, koje se u Sesvetama ne mogu uključiti na gradsku cestu, nepodešeni semafori zbog kojih se svakih stotinu metara treba zaustavljati automobilom i ponovo kretati, predugo
čekanje na aktiviranje zelenog svjetla za prolaz pješacima, kolone vozila u vršnim vremenima, sve to ukazuje da s prometnom regulacijom u Zagrebu nije sve u redu. Neka prometna rješenja su čak opasna po život. Gradska uprava ne razvija toleranciju između automobila dijelom parkiranih na nogostupu i pješaka, već tjera automobile iz grada, zabranjujući im parkiranje na svim neoznačenim mjestima, te samovoljno višestruko podizanje cijena parkiranja – za grad nisu dobra rješenja. Ono što imaju neki razvijeni gradovi – podzemnu i nadzemnu željeznicu – Zagreb možda neće dobiti niti u idućih dvadeset godina.